Kläder, matlust, present

Åh, vad skönt med helg. Sova länge, äta lång och god frukost och pyssla härhemma. Kollade igenom barnens kläder litegrann, skrev ner lite kläder som Henry lär behöva snart.

                                              

Tänk hur olika mina barn är i matlust och kläder... Alicia äter som en häst, har typ inget stopp om inte vi säger stopp. Vilket också syns på hennes vikt, hon väger nog en 32-33kg och hon är ju bara 126cm lång. Vilket gör att vi har problem med att hitta byxor. De är bra i längden men alla byxor sitter obekvämt och tight tycker jag. Själv säger hon att de känns bra...
Henry däremot har ingen matlust och skulle kunna gå hela dagen utan mat om inte vi sade till. Han blir aldrig hungrig... Vilket också syns på hans vikt, han väger väl runt 18-19 kg och är 112 cm lång och fyller liksom 5 år snart. Hans byxor blir för små på längden men är stora i midjan.

Hmm vilket i-landsproblem, va? Nej, men tänk att jag fått två så olika barn trots att de växer upp här hemma med samma mat och samma aktiviteter.


                                            



På bilderna ser ni min försenade födelsedagspresent som jag fick av min vän Anna idag. Det är två sopsorteringspåsar som numera står på min balkong. Perfekt för mig för jag är en sann sopsorterare!! Tack Anna =)

Kommentarer
Postat av: Anna

det var så lite så. jag tänkte på dig när jag såg dem så jag var tvungen att köpa.

sista var det med.

Vi målade ansiktet på heron city och inte i skhlm. gud var det var folk där

Nej nu ska jag se nya säsongen av Greys anatomy sedan sova för att gå upp kl 1

ha en skön vecka

kram

2010-09-26 @ 22:08:21
Postat av: Ingela

Jättefina och praktiska återvinningskassar. Super, vill jag också ha! Var hittade du dem Anna?

2010-09-27 @ 22:35:43
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna: Ta det lugnt i veckan! Perfekt present åt mig =)



Ingela: Eller hur! är så glad för dem =)

Fråga på Annas blogg, se länken bland mina länkar

2010-09-28 @ 18:44:54
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0