Lördagsaktiviteter

                                                            

Idag är det ju egentligen tredje lördagen av fem då Henry skulle varit med på fotbollsskolan men han vill inte. På något sätt är det skönt att slippa gå upp tidigt en lördag och stå och frysa i en timme...
Men när de väl bildar lag och får en träningstid då ska vi åka dit och se om Henry vill vara med. Annars väntar vi till nästa år då de sätter igång för 2005:or här i Norsborgs IF.

Usch barnen sover så dåligt om nätterna... Vaknar, kallar och kommer över till vår säng. Förut sov de bra, hela nätterna i sina sängar men efter semestern så har de varit väldigt oroliga, jobbigt för oss...

Imorse bakade jag scones till frukost, mumsigt.
Sedan har jag beställt vinterkläder åt barnen från www.hm.se Återigen rekommenderar jag er att söka på rabatter på nätet. Jag sökte på www.google.se och skrev in rabatt + H.M. och fick upp några koder. Skrev in två koder och vips fick jag 50 kr + 50 kr i rabatt, alltså 100 kr totalt =)

Man kan även skriva ut kuponger till olika affärer m.m. Jag ska ju köpa vinterjackorna och termobyxorna i affärer så barnen får prova de innan vi köper dem. Då tänker jag söka på rabatter och skriva ut kuponger, brukar finnas 25% eller 30% kuponger på t.e.x KappAhl, Lindex och liknande. Man ska vara smart, köp aldrig barnkläder till fullt pris!! Det finns ju kuponger och annat som är till för att användas.

Nu sitter vi och väntar på A och barnen som ska komma över och umgås med oss. Barnen måste leka av sig och vi måste prata av oss =)

Imorgon går mina Traderauktioner ut och det är bara två saker som folk lagt bud på och inga speciellt bra bud heller, tråkigt... Men det kan hända mycket på en dag och speciellt sista timmarna. Önska oss lycka till!

Nu kom A så detta får bli mitt avslut.

Trevlig lördag på er!!

Kommentarer
Postat av: anna

tack för idag. god mat och trevligt umgänge skönt att prata

2010-09-11 @ 21:14:18
Postat av: Ingela

Tyvärr är det inte lika lätt att hitta rabatter på skor... Jag har hittat ett par "boots" på Din SKo som kostar 500 kr. För mig är det mycket pengar och jag har sökt rabatter på nätet men bara hittat Clubnilsongroup, där din sko ingår tillsammans med Skopunkten. Där är jag redan medlem och har utnyttjat 10 % erbjudandet för länge sedan. Har de erbjudande så är det alltid en speciell sko och inte vilket par som helst. SYND för bootsen hade jag behövt men jag är för snål för att betala fullt pris. NÅgon som vet?

2010-09-12 @ 10:13:17
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna: Tack själv =)



Ingela: Jo, det är nog sant, skorabatter är svårare att hitta. Vi brukar köpa det mesta på Skopunkten, ta 3 par betala för två men de har även ta två par, så drar de av 50% på billigaste paret. Har du kollat deras utbud?

2010-09-12 @ 14:57:09
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0