Måndag och en sådan underbar dag

Jag har haft en sådan där underbar dag då allt bara känns bra. Jag är glad, känner mig lycklig och allt bara flyter på *ta i trä*

Igårkväll såg jag en underbar film på tv faktiskt.



"Jakten på lycka" med Will och Jaden Smith. Det är en sann historia och den är så bra! Rekommenderas verkligen om ni inte sett den än.

Denna vecka så är det ju livesändningar av Idol, måndag-fredag 20.00 på Tv4. Missa inte, de riktiga Idolfinalisterna ska väljas ut. Spännande!

Nu ska räkningar betalas...

Ha en skön tisdag!

Just det Felix var med live på radion idag, på P1. Han pratade om politik och att han inte ansåg att sossarna gjort en dålig valkampanj utan att Moderaterna helt enkelt lockat sina väljare med pengar. "Money talks and bullshit walks"
Och att han hellre betalar mer skatt för att de sjuka, de arbetslösa och pensionärerna ska ha ett bättre liv.
Fin man jag har va? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0