Onsdag, lilllördag och fest på gång

Eller nej, kanske inte...

                                                    
 
Har precis tävlat i 4 tävlingar, 3 böcker som lottas ut och 15000 kr i presentkort på IKEA. På fredag ska jag tävla på Lidl, man kan vinna 2 minuters fri shopping i deras butik!

Försöker tävla om allt möjligt, att skriva motiveringar kan vara knepigt men det är kul när jag får till en riktigt bra.

Idag sade en arbetskompis (R för er som undrar...) att jag skulle passa som sjuksköterska för att jag alltid är så glad och positiv. Det värmde mitt hjärta! Jag är en väldigt glad och positiv person, försöker vara det varje dag även fast allt känns skit egentligen...
Visst har jag mina dåliga dagar också men det brukar gå över snabbt.

Livet är för kort för att vara sur, arg och negativ hela tiden. Det mår ju ingen bra av!

Var postitiv är dagens budskap! Allting ordnar sig med tiden med rätt stöd och hjälp!

Kram på er, 2 dagar till helg!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror också att du skulle passa som sjuksköterska eller barnmorska som du sa att du ville bli. Ingenting är omöjligt. :)

2010-09-29 @ 21:49:11
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Ingela

Håller med dig, inget blir bättre av gnäll!

2010-09-30 @ 08:22:23
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: din mamma

roffe? ressan? ronas? ricklas? recilia?

refan?

2010-09-30 @ 20:24:26
Postat av: Kerstin

Madde: Nej, visst är ingenting omöjligt, livet är fantastiskt =)



Ingela: Skönt att du håller med! Kram



Din mamma: Hehe, ja det var svårt va ditt ålahuve

2010-09-30 @ 23:05:38
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0