RIP pappa

Idag är det 9 år sedan min pappa gick bort. 9 år har gått förbi utan min pappa i livet.

En sak som min pappa sade till mig varje gång precis innan vi lade på luren var

"Dröm om John Blund och var lycklig"

Min pappa var någon man kunde lita på, en som ställde upp om man behövde det. Men min pappa var mycket ojämn i sitt humör och sinne, arg i ena sekunden och glad i nästa.
När han var på bra humör då var allt bra, var han på dåligt ville man inte vara i samma rum...

Jag saknar dig pappa!


Kommentarer
Postat av: annazeta

Han var en trevlig man, jag minns hans dåliga skämt fortfarande ... haha förstår att du saknar honom kram

2010-09-30 @ 22:17:58
Postat av: Kerstin

annazeta: Jo, han är känd för sina tråkiga och kass skämt som han själv skrattade gott åt =)

2010-09-30 @ 23:06:41
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0