Tisdagsinlägg

Ännu ett tråkigt inlägg där jag egentligen inte har något att säga, kul va?

Jag vill uppmana alla att gå och rösta i alla fall! Använd er röst. för sedan kan ni inte klaga. Låt inte alliansen få 4 år till att bryta ner sveriges sjuka och arbetslösa och förstöra för vanliga knegare!

Alicia fick sin första jultidningsbeställning idag =)
Det är min storebror Göran och hans sambo Irene som beställde en bok. Kul!
Kom på att jag glömt själva jultidningskatalogen på jobbet och jag hoppas att ingen slängt den och att den ligger kvar där imorgon.

Ikväll börjar så äntligen årets stora musikhändelse, IDOL. Antar att det är klockan 20.00 på Tv4, men måste nog kolla upp det för att vara säker.

Ha en skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0