Valsöndag

Tänk att dagen är här, dagen då Sveriges framtid avgörs. I alla fall i fyra år framåt.

Jag har röstat och min röst föll på Miljöpartiet, i alla tre valen. F har också röstat i kommun och landsting och hans röst föll på socialdemokraterna.
Nu började valvakan på tv och den kommer jag följa av och till under kvällen/natten. Spännande värre!

Henry har gått och blivit sjuk... Han är varm, förkyld och jättehostig. Slem och rethosta på en och samma gång, stackaren. Har börjat ge Mollipect som han fick utskriven förra året.
Så jag är hemma och vabbar imorgon, känns som det var ett tag sedan barnen var sjuka. Alicia är också lite krasslig och hostig. Får se om hon orkar gå till skolan imorgon.

Idag har vi varit hemma och städat rent, tvättmaskinen har gått varm i helgen, allt är nu nytvättat.

Igår såg jag en film

"The back up plan" en kärlekskomedi med Jennifer Lopez i huvudrollen. Den var mycket bra och ganska rolig här och där. Den rekommenderas!

Nu ska jag gå och kolla på valvakan!

ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0