Gräsänkan fortsätter

Att vara helt själv med barnen går bra men något saknas ständigt och det är en gnagande känsla i kroppen att inte ha F hemma.

Henry har varit mycket bråkig på morgnarna ooch jag tror att han varit orolig. Alicia har varit ledsen och gråtit en del.
Idag på sjukhuset var hon helt tyst, satt bara stilla. Hon tycker det hela är jobbigt!

Skönt med fredag! Efter sjukhuset åkte jag och handlade med barnen på Ica Maxi. De var ganska snälla, det kunde ha varitvärre om man säger så =)

Nu är vi hemma och jag sitter här medan barnen kollar på film.

Ska bli väldigt skönt att sova ut imorgon. Har varit en jobbig vecka både fysiskt och mentalt.

Igår såg jag en film



"The tree" är en australiensk film, ett drama. Det handlar om en familj som förlorar sin pappa och hur de bearbetar sin sorg. Den är dramatisk och sorglig.

Nu ska jag surfa vidare! ha en skön fredagkväll och en härlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0