Helgens rullar



"Burke and Hare" är en film inspelad i Skottland och utspelar sig under 1800-talet. Det är en thrillerkomedi. Många kända i rollerna bl.a. Simon Pegg, Andy Serkis (Gollum från Sagan om ringen...) Det handlar om två fattiga män som börjar sälja döda kroppar till läkarskolorna i staden men det enda kruxet är hur de ska få tag på kropparna.
Jag tyckte om den och jag tycker den är helt klart sevärd. Skådespelarna är jättebra.



"Big momma 3" är en komedi med Martin Lawrence. Han jobbar inom FBI och går undercover som en tjock gammal tant och nu får även sonen hans klä ut sig till tjej. Den var rolig och helt klart sevärd om man gillade 1:an och 2:an.

Tredje filmen heter "Spski" och är en serbisk film. Jag lägger inte ut någon trailer för den var avskyvärd och hemsk. Jag ångrar att jag såg den då jag nu har bilder i huvudet som är svårt att radera. Jag rekommenderar den inte men om man ändå är nyfiken och vill se den så är ni nu varnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0