I helgen

I helgen ska vi plocka påskris och påskpynta härhemma.

På söndag ska jag jobba extra. Det var längesedan jag gjorde det men nu när jag varit sjuk så behöver vi lite extrapengar plus att F är ju sjukskriven. Det är bara 4 timmar men det är ju bättre betalt än vanligt.

                                                  

Vi har fått tandläkartid åt Henry 11/5 för hon tyckte inte det var akut då han inte har ont. Men jag sade att hålet är stort men hon tyckte ändå vi kunde avvkata några veckor.

Åh, vi var precis i affären och jag blev så förbannad på en gubbe där. Han bara tog godis med händerna ur lösgodiset och stoppade i munnen. Jättemycket av många olika sorter. Han såg rätt "farlig" ut typ så jag vågade inte säga något direkt till honom. Men vilken stor idiot och tjuv, jävla svin rent ut sagt.

Nu ska vi strax äta vårt fredagsmys, masktabletter =)

Ha en jättetrevlig helg nu!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-04-15 @ 22:03:59
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: paula

vad är masktabletter?

2011-04-16 @ 01:16:55
Postat av: paula

nu vet jag vad du menar jag läste detta inlägget först :-)

2011-04-16 @ 01:19:51
Postat av: Madde

Kanske godis-gubben var drogpåverkad, psyksjuk eller dement.

2011-04-16 @ 12:00:53
Postat av: Kerstin

Paula: =)



Madde: Nejdå, han var helt normal. Var där med sin "fru" tror jag. Han var bara en "cool snubbe" med skinnbrallor, solbrillor och bandana.

2011-04-17 @ 21:32:02
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0