Lördagen är här

Igår var det ju afterwork på jobbet och vi hade kul!

Vi köpte mat från en restaurang i centrum, dricka från systemet och sedan satte vi upp karaoke på kontoret. Singstar blev det hela kvällen =)

                                                    

Tyvärr var det flera som bangade och svek *buuuu* men vi som var på plats hade riktigt kul.
Som vanligt så började jag bli trött efter ett par timmar, men lyckades stanna till typ 23.30 haha.

Väl hemma, så somnade jag direkt.

Idag har jag kollat på film, tvättar, varit och handlat och nu sitter jag här. Barnen har en kompis här som de leker med och så var de ute och cyklade en stund.

Ikväll blir det film, film, film älskar filmkvällar =)

                                              

Just nu är min motivation på 0 vad gäller i princip allt. Städning undviker jag så mycket som möjligt och nu borde vårstädningen sättas igång. Jag borde rensa ut, städa ut lådor och skåp men alltså jag har ingen lust...
Träningen existerar inte trots att jag gillar att träna. Jag är för lat, det är sanningen, lat är vad jag är.

Ha en fortsatt härlig helg

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag tycker inte att du är lat, absolut inte, du har inte rätta motivationen helt enkelt, men jag vet att när du väl sätter igång så är du extremt duktig! Kram

2011-04-11 @ 07:45:42
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Jag känner inte igen mig själv. Jag brukar vara grym på att träna och äta rätt men i år så finns ingen motivation alls. För mycket att tänka på antar jag.

2011-04-11 @ 22:11:05
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0