Shoppat nya skor

Textilskor för 99kr på Skopunkten till mig


199 kr på Skopunkten till Henry


Tygskor för 149 kr på Skopunkten till Alicia


Vi fick alla tre skor för 313 kr för dels fick vi det tredje och billigaste paret gratis och sedan så fick jag som ny klubbkund 10% rabatt på första köpet.



Vi var i tre olika skoaffärer för att hitta skor åt Henry. Vi hittade fyra par bra skor men tyvärr inte hans storlek... Även på Skopunkten var det jobbigt för det fanns inga bra tyckte jag.


Jag köpte även ett annat par skor


Det blev ett par streetskor, Adidas för 290 kr inne på Intersport. Bra pris tycker jag!

Ha en fortsatt skön lördag. Jag håller på att göra köttfärspaj, mumsigt

Och det blir ingen majbrasa för oss, vi orkar inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0