Tisdag

Jag blev sjuk i söndagskväll. Ont och öm i kroppen, illamående och kände mig febrig.

Så jag har varit hemma igår och idag. Nu mår jag bättre men inte helt bra. Känner mig smått illamående då och då. Men jag ska jobba imorgon, känner att jag behöver frisk luft och att röra på mig lite. 
                                                 

Barnen har varit jätteduktiga och gått till och från dagis/skola själva. Henry har F kollat på genom fönstret och pratat med fröknarna på dagis för de var lite oroliga.

F verkar hantera kryckorna bra nu och det känns bättre.

Ja, det var allt jag hade att blogga om idag. Lite smått tråkigt men så är det ibland. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0