Busy men rolig helg!!

Har inte hunnit sitta vid daorn så mycket i alla fall inte för att blogga.

I fredags efter jobb så kom A min svägerska och hennes två yngsta barn till oss. De var här ett
dygn ungefär. Det var trevligt!


                                              

Igårkväll åkte jag och en annan A med våra barn på en 24 timmars nöjeskryssning. Det var roligt för barnen, de var rätt snälla men ibland fick vi använda lite hårda ord =)

Min kameras batteri var helt dött men A tog bilder och så fort hon skickat de till mig så ska jag sätta in de här på bloggen.

                           

Home sweet home stämmer verkligen. Har som sagt inte vilat alls i helgen men får väl vila efter jobb i veckan. Vila = sitta i soffan och slötitta på tv.

Nu ska jag kolla bloggar m.m.

Har börjat planera för Alicias kalas också. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0