Fredagkväll



Tro det eller ej men vi har vunnit ytterliggare en tävling. Samma tävling som vi vann förra året, en cirkusbiljett till Cirkus Maximum. Så jag och barnen ska på cirkus på onsdag, roligt!
Ännu roligare är att en vän till mig vann också en biljett så vi ska gå tillsammans =)

Usch är lite nere faktiskt. Ställde mig på vågen och jag är så besviken på mig själv. Jag bara går upp och går upp, väger mer nu än när jag hade fått Henry... Jag ska ta tag i detta nu. Funderar på VV, kanske jag blir mer motiverad och får bra recept och hjälp?

Jag ska ner till Malmö nästa helg och vill egentligen inte visa mig såhär. Ska leta kläder i helgen och se om jag hittar något som kan gömma det mesta, finns det sådana mirakelkläder??

Jag är i alla fall glad och lycklig trots allt för min fina familj och att det är fredagkväll och helgen ligger framför oss.

I helgen ska vi handla inför kalaset, baka en massa goda kakor och på söndag så har vi bjudit 22 personer men jag vet inte om alla kommer. Så det blir fullt hus, kul!!
Vi ska bjuda på kycklingklubbor, ris, sås och sallad. Kakor, tårta och så blir det godispåsar.
Alicia vill ha barndisko så det får de väl ha då =)

Ha en härlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur Ni har! Nu cirkusbiljetter och nyss var det biobiljetter. Jag tror det är samma cirkus, som Erik med familj var på för några dagar sedan. Strunta i vikten ett tag. Skall man ha gäster måste man själv äta och njuta!

2011-08-19 @ 21:21:55
Postat av: paula

vi har sett maximus med erik det var jättebra.

2011-08-20 @ 01:18:04
Postat av: annaadidas

22 pers, wow tänk om alla kommer ni kommer vara helt slut efteråt.

VV vill jag med, kanske vi kan gå dit tillsammans, de har ju på tors. I skhlm. Sedan kan vi ju ut och gå 2 ggr i veckan. Vi ska inte banta bara ändra lite och röra på oss mera.

Jag är så trött hela tiden och detta beror mycket på vikten. Vi ses senare med glatt humor och fira födelsedags flickan. Kram

2011-08-21 @ 12:25:50
URL: http://annaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0