Har ingen blogglust

Nej, de senaste dagarna har jag inte haft någon lust alls till att blogga.

Vi har haft kalas för Alicia, Alicia har fått halsfluss och jag har varit dunderförkyld de senaste dagarna och mår allmänt kasst...

Ska vara hemma imorgon också men får se hur det blir med fredag. Ska ju åka till Malmö på fredagkväll är det tänkt och stanna över helgen.

Ikväll är barnen på cirkus Maximum, jag orkar inte gå så jag gav en biljett till en av Alicias kompisar och så tog min kompis R med alla 4 barnen till cirkus. Tack R! Hoppas de sköter sig...

Sedan så känns det som vilandet spär på mitt allmänstillstånd. Att vila i sängen/soffan är inte min grej alls. Känner mig rastlös, börjar tvätta, städa undan, laga mat och ta hand om disken m.m.

Hoppas snart jag mår bättre och är piggare igen. Just nu känns det som jag bara vill dra något gammalt över mig. Och så bråkar barnen såklart trots att jag säger att jag inte mår bra...

Får se när jag orkar blogga igen, tills dess ha det gött

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nej, vad tråkigt, tänk om du inte blir bra tills det är dags att åka till Malmö? =( =´(

2011-08-25 @ 08:52:11
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0