Tisdagen den 9/8

Hejhej!

Hoppas alla har det bra!

Jag mår ok inte så mycket mer. Känner mig trött, plufsig och alla kläder spänner :(
Min motivation är fortfarande lika med 0 och min kondis är så urgrymt dålig. Det märker jag främst på jobb, där min brevbärarkondis är urkass.
Men försöker hålla vikten så jag inte går upp mer. Motivationen kommer väl i vår igen eller så kanske redan i höst?

                                              

En rolig sak är att jag vann en tävling jag gjorde genom ett nyhetsbrev från www.barnistan.se Jag vann 4 biobiljetter till Bilar 2, en bok om Bilar 2 och solkskydd till bilen. Vad glad jag blir!!
Vinsten ska hämtas nere i stan så det blir väl i helgen vi hämtar den.

Igår såg jag faktsískt en film





"Bad teacher" är en komedi med Cameron Diaz och man ser även Justin Timberlake i en av rollerna. Den var inte så rolig enligt mig och mycket snuskskämt och sådant. Ingen familjefilm med andra ord. Inget speciellt enligt mig.

Nu verkar det som sommaren är över här hos oss, lite regnigt, lite kyligare och mulet...

Vi får se för september har ibland varit riktigt varm

Ha en fortsatt härlig vecka gott folk

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det ska bli fint till helgen :)

2011-08-09 @ 20:26:06
Postat av: Ingela

Jag såg Bad Teacher igår på bio med Annie, jag skrattade konstant så jag har nog annan humor än dig =P

2011-08-10 @ 10:58:55
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: anna

Plufsig? Prova LCHF, dra ner på allt vitt i din kost såsom potatis pasta ris. Det är en lågkolhydratdiet men med mkt fett.Funkar faktiskt.

kram

2011-08-11 @ 15:40:34
Postat av: Kerstin

Tessan: Låter härligt!



Ingela: Jag har ju konstig humor á la Scary movie och titta vi flyger filmerna :)

Man skrattar alltid mer på bio haha



anna: Jag tycker inte om sådana dieter utan håller mig till lagom mängd av allt men mindre och träning. Det är bäst för mig men just nu som sagt ingen motivation

2011-08-11 @ 19:29:38
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0