Torsdagsinlägg

Imorgon är det dags för fredag igen, inte en dag för tidigt =)

                                              

Här händer det inte så mycket mer än att vi jobbar långa dagar och har rätt mycket att göra på jobbet. Felix är sjukskriven men börjar jobba på måndag till hans arbetsplats stora lycka. Barnen är lediga men på måndag så börjar allvaret för dem igen med heltid på fritids.

Barnen har i princip varit lediga sedan 1/4, Alicia har gått i skolan men sluppit fritids och Henry har varit långledig i princip. Skönt för dem men nu är det över, det hårda livet med tidiga morgnar börjar igen!

Kollar inte på film fastän jag har måga jag vill se men jag är så slut på kvällen att jag inte orkar...

                                            

I helgen ska vi kanske gå på bio med biobiljetterna jag vann, städa upp härhemma (looks like hell) och skriva inbjudningskort till Alicias kalas. Hon vill bjuda 10 kompisar utöver våra vänner med barn, det kan bli rätt många om alla kommer hehe

Ha en härlig fredag och helg

Kommentarer
Postat av: paula

liknar mammas katt :-)

2011-08-11 @ 23:17:15
Postat av: Kerstin

Paula: :)

2011-08-13 @ 20:23:24
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0