Fortsättning på vår vecka

På Annandagjul hade min mamma ännu ett julbord. Då kom en hel del människor. Min bror G med familj kom tidigare och fikade.

På julbordet kom min bror J med familj, mina systrar K och I med familjer. Henry fick en massa presenter och annat kul då han fyllt år. Sedan fick de ju även julklappar av mormor på juldage och även lillebror i magen fick en julklapp =)

Alltid roligt att samlas och träffa allihopa.

På tisdagen åkte vi hem till min bror M och hälsade på. Vi fikade och sådär. På kvällen åkte vi hem till min svägerska A och barnen. Många besök men roligt är det alltid att träffa allihopa.

PÅ onsdagen åkte vi så äntligen till Skurup och min syster I. Barnen hade pratat, tjatat och längtat så efter sina killkusiner. Och de fick leka i 2 hela dygn + tillsammans och det gick rätt smärtfritt. Inga större slagsmål mellan Henry och sina kusiner =)
Vi fick god mat hela dagarna och slappade väldigt mycket. Pratade och umgicks.

På fredagen var de snälla och körde mig hem till mormor. Barnen fick följa med ett par timmar till in på ett inomhuslekland där de lekte av sig ännu mer.
Min syster M och hennes dotter kom hem till mamma och fikade lite. Så jag hann faktiskt träffa alla mina 8 syskon denna vecka =)

Senare på fredagen fick jag äran att laga mat hemma hos mamma. Jag gjorde Jockes gryta. Min bror M med familj och min syster P med familj kom dit för att vi gärna ville träffas en sista gång innan hemresan.

Tack för en härlig Skåneresa! Jag behövde komma bort och rensa skallen och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0