Fredagsinlägg

Äntligen fredag, fler som håller med?

                                      

Denna vecka har varit riktigt tuff på jobbet. Stress, tung post och sena dagar.
Nu har jag 1,5 månad kvar att jobba. Jag har pratat med chefen om lite ändringar
 sista månaden så att jag ska kunna jobba tiden ut. Lite ändrade områden
och vara inne ibland och sådär.

                                            

Just nu passar vi W och D för deras föräldrar firar 7-årig bröllopsdag idag.
Barnen (läs Henry) bråkar hela tiden och jag är så trött på att vara arg, irriterad
och på att skälla varannan minut...
Det är liksom fredag och de ska ha mys med film och chips men nej då bråkar
de om vilken film de ska se, vart de ska sitta m.m. =(

                                             

I helgen ska F leta bil och förhoppningsvis köpa en. Jag bryr mig inte om vilken
sort det blir men högst ska den kosta 15000kr för vi ska bara ha den som tillfällig bil tills
vi köper vår 7-sitsiga.
Känner mig lite handikappad utan bil för nu kan jag inte storhandla och jag som
tänkte köpa barnens julklappar i helgen och sådär. I-landsproblem =)

Alicia ska på kalas igen, det är nog femte kalaset i rad nu. Varje helg har det varit kalas.
Dyrt med alla presenter ju. Hur mycket är lämpligt att köpa för till en klasskamrat?

Trevlig helg på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0