Henry 6 år idag!!



Imorse 06.30 så sjöng vi för Henry för jag går till jobbet 06.45 och ville ju vara med vid presentöppningen. Han var trött men glad, mest för legopaketen såklart.

Idag så hurrar vi även för kusin Sara som fyller hela 17 år idag!! Och som numera är modell hos Elite Model STHLM och får göra uppdrag för dem. Kul att det går bra!

Idag så blir dessutom bebisen i magen 24 veckor. Så det är nu 16 veckor kvar till beräknad födelsedag, spännande! Han har varit så lugn idag men jag antar att det är för jag är i full gång både på jobb och hemma så han sover väl mest. Han rör sig litegrann nu när jag sitter här.

Imorgon så får vi körförbud på vår kära Audi =( F letar bil på Blocket och han pendlar mellan 5-15000kr bilar. Jag tror han ska samåka nu resten av veckan med en arbetskompis.

Men hur är det nu med körförbud?!
Ska jag säga upp försäkringen helt fr o m imorgon? Även trafikförsäkringen?
Ska jag ställa av den tills vi blivit av med den?
Ni som haft bilar som fått körförbud, hur har ni gjort?
Får man lov att köra den till och från verkstan m.m.?

Ni får ha en fortsatt härlig arbetvecka. Jag jobbar ännu och kämpar på. Det kändes ok att jobba idag men ibland kommer sammandragningarna. Jag tar det lugnt och kör i den takt jag orkar. Hoppas snön och minusgraderna håller sig borta ett tag till.


8 dagar kvar att jobba innan julsemestern, längtar!!

Och om två veckor är vi hemma hos mormor och äter julmat =)

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ja till verkstaden får du alltid köra, men bara kortast och snabbaste vägen....

2011-12-13 @ 07:38:42
URL: http://stamp-e.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ställer du av den får du inte ens köra till verkstaden. Kanske skrota den? Vi fick bra för vår gamla innan vi köpte ny. Tips att ringa runt till olika bilfirmor/ skroten



Trevlig kväll!

2011-12-13 @ 22:20:56
Postat av: Kerstin

Stamp-E: Ok =)



anonyme: Ja, skrota den är ett alternativ. Vi har en kompis som funderar på att köpa den för 5000kr så vi kanske säljer den till honom.



Trevlig kväll själv!!

2011-12-14 @ 21:42:25
Postat av: Anette

Hehe såg att jag blev anonym. Så hemlig är jag dock inte :)

2011-12-15 @ 18:25:52
Postat av: Kerstin

Anette: Hehe =)

2011-12-16 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0