Lördag

Idag har vi bakat pepparkakor med kristyr och annat. Tyvärr blir det ingen
bild för Alicia har tappat kameran i vatten så den funkar inte mer...

Jag gjorde även havrekakor i form. Så nu är det färdigbakat inför jul och
kalaset.

Just nu är Alicia på kalas igen och jag skulle egentligen åkt för att handla
Henrys presenter. Men jag orkar inte, känner mig nere och magen är inte
som den ska känns det som =(

Jag har så jävla många måsten och press på mig själv. Jobbet, hemmet, barnen,
inför kalaset, julen m.m. Allt ska planeras och göras men min kropp
skriker STOPP. Men vem gör sakerna annars? Visst kan F hjälpa till en del
och det gör han men då blir det kanske inte som jag tänkt mig...

Lite deppiga inlägg idag men så känner jag mig just nu, deppig och nere.

Imorgon är det i alla fall 6-årskalas för Henry och då är det bara att ta nya
tag och se glad ut. 23 stycken blir vi totalt om alla kommer.

Längtar tills bebisen är ute...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna på din kropp,den kommer tacka dig mer än jobbet kommer göra!!!

2011-12-10 @ 23:07:21
Postat av: Ingela

Jobbigt att inte må bra och alla måsten. Längtar tills vi ses, då ska du få vila! =)

2011-12-11 @ 23:13:37
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

anonym: Du har alldeles rätt!! Jag tar det lugnare nu. Ska prata med chefen i veckan om hur vi ska göra för att jag ska orka hela vägen!



Ingela: Jag längtar också efter att sitta i er soffa, ta det lugnt och prata en massa =)

2011-12-12 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0