Lucia

Idag var det dags för Henrys Luciafirande






Och han ville vara "trollkarl" som han kallade det. Han visste inte att det hette stjärngosse =)
Han var den enda stjärngossen.
De sjöng jättefint och det var inget barn som bara stod och skrek rakt ut som det är ibland...
Efteråt blev det fika och snack med andra mammor.

Och nu är det 6 arbetsdagar tills jag går på min julsemester, LÄNGTAR!!!

Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan. Det blir vikt, blodprov, urinprov, lyssna på hjärtat och mätning av magen. Han är verkligen en lugn bebis. Han buffar, rör sig lite lätt men inga rejäla sparkar ännu. Jag var ju själv också en lugn bebis i min mammas mage så det går kanske i arv?
Just nu är jag i vecka 25, otroligt vad veckorna flyger förbi =)

Ha en fortsatt härlig vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0