Måndag-tisdag

Hejhej allihopa!!

Jag har varit sjuk och hemma från jobbet måndag-tisdag. Det började redan i söndags. Riktigt illamående och fick ligga till sängs det mesta av dagen. Jag har inte kräkts men haft lite dålig mage och mått illa av och till.
Samtidigt så känner jag mig vrålhungrig hela tiden. Jag äter hela tiden, blir hungrig hela tiden och äter jag inte ofta mår jag illa. Det har säkerligen med graviditeten att göra. Idag går jag in i vecka 24, så veckorna de går framåt =)

Henry var också hemma igår mest för att vila en extradag p g a den jobbiga hostan. Idag var båda barnen i skolan så jag fick vila ordentligt härhemma. IMorgon ska jag tillbaka till jobbet och det känns sådär.

För minusgrader, halt väglag och sådant är inte så lockande. Jag är lite rädd för att ramla, vill helst inte skada mig eller min bebis. Jag ska ta det lugnt bara och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0