Söndagkväll

4:e advent idag. Veckorna har verkligen flugit förbi på gott och ont. 6 dagar till julafton och precis en vecka till vi är i Malmö igen.

Jag har fyra arbetsdagar kvar nu innan julledigheten och det ska bli skönt att få vara ledig i 10 hela dagar =)

Idag skulle min pappa fyllt 82år. Otroligt!

Idag har det tvättats hela dagen. Henry var på fotbollsträningen. F åkte tidigt imorse med tåg till Linköping och köpte bil. Det blev en Ford Mondeo, sportig modell från 2001. Skattad till december 2012 och besiktigades utan anmärkning i oktober 2011. Långmilare men den kändes väldigt skön att köra. Vi fick den för 13000kr. Den har tonade rutor och lite ombyggd för att vara mer sportig haha.



En sådan här modell men det är inte bilen på bilden. Fina metallicfälgar m.m.


Så om några månader blir det att leta efter vår andra bil. Vi måste ju ha en 7sitsig för att alla 4 (!) barnen ska få plats =)


Audin är nu avställd och såld till en kompis. Sorgligt men vad ska man göra??


Jag har invigt bilen och åkte till Toys ´r us och köpte barnens julklappar.
Nu är man fattig... Men jag har någon liten klapp kvar men det blir väl till fredag jag köper dem.


Ha en härlig arbetsvecka gott folk!

Kommentarer
Postat av: AnnaU

oj var du nu ikväll och köpte, herre gud men skönt att du har allt köpt. en annan får gå efter jobbet slutar ju tidigt.



Fin bil, tonad och allt :)



tack för i helgen kram

2011-12-18 @ 18:53:55
Postat av: Kerstin

AnnaU: Jag var faktisk iväg på eftermiddagen när F kom hem med bilen =) Ja, skönt att ha det gjort. Två timmar inne på Toys r´ us en vecka innan jul är inte det mest optimala hehe



Tack! Kram

2011-12-20 @ 21:28:49
Postat av: Ingela

Fin bil! Så ni planerar redan ett barn till eller du menar Emma? ;)

2011-12-26 @ 00:05:14
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Vi menar Emma =)

Men man ska aldrig säga aldrig om ett fjärde barn haha

2011-12-31 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0