Alicia

Alicia har gnällt hela natten så jag har ring närakuten och vi fick en tid 15.50. Ev. är det ju halsfluss men vi får se.

Ska även be om ett sjukintyg då hon snart varit sjuk i 1 vecka. Vet ju inte riktigt när hon orkar gå till skolan igen men hon längtar dit och vill gå säger hon.

Vad skönt det var när man är föräldraledig, slippa alla procedurer kring vabb m.m.

Alicia är sällan sjuk *ta i trä* men när hon blir det så blir hon det rejält...

Magsjuka har ingen av oss andra drabbats av så det måste ha varit något annat?!

Igår såg jag en bra film



"The king´s speech" men Colin Firth. Först var jag tveksam men den överraskade mig, den var bra, rolig ibland och spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0