Dag 28 – Det här saknar jag

Jag saknar spontaniteten i mitt liv, de oplanerade äventyren, att ta dagen som den kommer.

(Som förälder så styrs ens liv av rutiner och det är barnen som kommer i första hand när det gäller mat, sömn m.m. Så därför är det svårt att vara spontan och go with the flow liksom som förr.)

Jag saknar min pappa som gick bort september 2001.

Jag saknar F´s föräldrar trots att jag aldrig träffat dem. Pappan dog ganska ung, när F bara var bara något år gammal och mamman dog 1995.

Jag saknar att bo nära min mamma och syskon.

Jag saknar min fågel Arne som jag hade när jag var liten. Världens tamaste fågel =)

Jag saknar några vänner som jag förlorat p g a olika saker =(

Just nu saknar jag ett glas Cola Zero




Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken härlig avslutning: Just nu saknar jag ett glas cola zero, hahaha! Jag har nästan alltid ett glas nära till hands =9



Kan man sakna någon man inte träffat? Jag förstår att du tycker det är synd att det inte finns farmor/farfar i barnens liv. Mina barn växer också upp utan morfar o farfar - det är tragiskt.

2011-02-11 @ 07:54:03
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Colan är aldrig långt ifrån mig heller =)

Jag tror jag saknar att mina svärföräldrar inte finns mer än att jag saknar de personligen, hmm hur låter det?

2011-02-11 @ 21:41:52
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0