Det har vänt?!

Henry är nästan som vanligt idag, skumt...

Han var väldigt dålig igår men idag har inte behövt vila alls och han har ätit lite, inte mycket men lite. Han kan även spela Xbox =)

Så konstigt att det kan vända sådär men det känns bra och jag kan släppa oron.

Nu gäller det för honom att vila ordentligt resten av helgen så hoppas jag han är fit for fight på måndag.

Igårkväll såg jag ännu en film.



"You again" är en komedi med bl.a. Jamie Lee Curtis i huvudrollerna. Även andra kända ansikten.
Den var ganska rolig och helt klart sevärd.

Nu ska vi fortsätta njuta av lördagen, F är iväg på fotbollsträning så jag och barnen ska spela lite spel m.m. och senare blir det Melodifestivalen del 2.

Ha en fortsatt härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad skönt att Henry är bättre igen. Ikväll hejjar vi på Babsan, hi hi. Ha en trevlig helg! Hoppas vi ses på måndag. Det var ett tag sen!!

2011-02-12 @ 17:32:18
Postat av: Kerstin

Tessan: Ja, vi har inte setts på länge =)



För babsan gick det inget bra tyvärr men låten var ju inte bra.

2011-02-13 @ 18:30:30
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0