Måndag 28/2-2011

                                              

Idag så är första dagen på mitt project "Slim down Beach 2011" och det har gått bra. Jag har inte följt mitt schema men ändå ätit bra.
Jag har varit iväg på coachträff hela dagen och blev bjuden på lunch där så då blir det lite svårt men det vara en enkel pastasallad så det är ju lugnt =)

Ska försöka att inte väga mig mer än en gång i veckan men hur svårt är inte det??
1kg/vecka i genomsnitt är målet.
Efter jobbet så dansade jag i ca 30 minuter framför Kinect. Jag ska dansa några ggr i veckan och så träningscykla och sådär. Jag längtar efter att få se kilon försvinna och bli mer fit!

                                                 
Nu har jag fått en läkartid till den 15/3. Det torra märket är mycket bättre nu men örat är fortfarande konstigt och det ska bli skönt att få det ordentligt undersökt. Sedan så hoppas jag de tar blodprov m.m. för att se om jag fattas något ämne eller vad det är som gör att mitt huvud känns såhär underligt.

Inga filmer har jag sett de senaste dagarna för att jag är lite mätt på filmer faktiskt =) Jag har några att se men det är ingen som lockar sådär avsevärt. Min filmmani kommer och går.

Två veckor har nu gått sedan F var på Migrationsverket och inte ett ord har vi hört *suck*. Ska be honom ringa de imorgon och fråga vad som händer. Vi vill ju att det ska ske saker nu, hatar denna väntan.

Nu är vintern över enligt almanackan för vi går in i mars imorgon. Men vintern är fortfarande här för det är snö, is och minusgrader... Men misströsta inte, de jobbigaste månaderna är över och enligt Metro så kommer våren till STHLM runt 20/3 =)

Ha en fortsatt härlig arbetsvecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0