Onsdagen den 16/2-2011

Hejhej allihopa!

Först och främst vill jag berätta att mina barn har klarat sig i fyra nätter nu utan att kissa i sängen. Förra veckan kissade de kanske 1 gång så det har verkligen svängt bara sådär.
Men visst bakslag kan ju komma och det räknar vi med men varje kissfri natt är en seger för vår sömn och vår tvättmaskin =)

Nu de två senaste morgnarna har mina händer och fötter kliat som aldrig förr. Vet inte vad det är men det kliar något så fruktansvärt i endast händerna och fötterna men efter ca 10 minuter så går det bort. Någon som vet vad det kan bero på? Har aldrig varit med om något liknande.

Ja, igår hann jag med en film men kom i säng efter 00.00

"My soul to take" är en thriller men okända skådisar och den är väl sådär. Den går att se men inget mer.

Idag vill jag se film men även kolla bloggar, åh jag hinner inte med allt =)

Det är tufft på jobb med övertid varje dag, så kroppen är rätt sliten redan. Två dagar till helg wihoo och då ska vi vila upp oss och hitta på något kul.

Ha en underbar torsdag


Kommentarer
Postat av: anna u

Åh så skönt för er. Problemet försvinner och det gäller att ha tålamod. Men det har ni. Duktiga barn. Vi kan ju se i helgen om vi hinner träffas. Har du sett faster, och preachers kid ? Ha en bra dag. Kram

2011-02-17 @ 06:10:27
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det kan vara en svampinfektion men också bara en reaktion av kallt/varmt och fuktigt alla timmar du är ute och delar. Apoteket har receptfria medel mot svamp, prova det om klådan fortsätter. Byt tvål till återfettande gärna med olivolja, min kroppsklåda försvann när jag slutade duscha med de där 10 krs duschtvålen... Dove är bra!

2011-02-17 @ 08:22:54
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag håller tummarna för barnen. :) Kanske det är den torra vinterluften som gör att det kliar. Magnus kliar sina händer hela tiden på vintrarna.

2011-02-17 @ 21:00:24
Postat av: Kerstin

anna u: Tack! Jag har sett Faster men inte Preachers kid. Ja, vi kan gärna ses i helgen! Vi gör ingenting speciellt. Så kan ju D få sin present också =)



Ingela: Jag använder Dove men jag tvättar händerna X antal ggr per dag plus att vi är ute så mycket i kylan. Jag tror det är vintern som gjort händerna så torra. Ska smörja in dem om nätterna fr o m nu och förebygga.



Madde: Tack! Jo, jag tror också det är vintern.

2011-02-18 @ 20:17:48
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0