Söndagkväll

Medlodifestivalen del 2. Jag tyckte ingen låt var direkt dålig men ingen var direkt fantastisk heller.

Det tråkiga är att jag typ visste att Brolle och Sanna skulle gå vidare, för svenska folket röstar alltid på "den kända" typ.
Jag gillade delar av Christian Walz låt och även "the marker" (?).

Vad tyckte ni?

Sedan såg jag en tramsig film
 



"Nr 1 chearleading camp" en typisk amerikansk film om chearleading och nakenhet och annat snusk... Need I say more?



Idag har jag storstädat hela lägenheten själv. Det tog sin lilla tid. F var på fotbollstränarkurs hela dagen. Sedan gick jag och barnen ut för att leka men det är så kallt så det blev bara en kort stund...

Jag ska jobba imorgon som det ser ut nu. Men jag är så nojig, för barnen är förkylda och slemmiga i halsen, Alicia lite röd i ögonen. Men annars är de precis som vanligt, aptiten är tillbaka och springet i kroppen.
Jobbigt att behöva vara nojig hela tiden...

Ny vecka, nya tag. Snön ligger tjock på backen, många minusgrader och våren är långt långt borta men lika glada är vi för det =)

Ha en skön vecka gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0