Tisdag och vabbandet fortsätter

Alicia är bra nu så hon var i skolan idag och det gick bra.

Henry har haft feber även idag så han ska vara hemma imorgon också. Hoppas kunna jobba på torsdag men vi får se...
Han verkar just nu lite piggare men det kan ju vända på kväll/natten då oftast feber återkommer.

                                           

Felix provisoriska främlingspass är på gång, han ska till Migrationsverket på torsdag för foto, namnteckning och fingeravtryck. Sedan hoppas vi att det går snabbt så att nästa process kan börja, att fixa iordning alla dokument, söka passet online och få ett datum för honom att åka till nigerianska ambassaden i Berlin. Ev, följer vi med så att det blir som en liten semester plus att jag får öva på min tyska =)

Hoppas att han/vi kan åka redan denna månad eller i alla fall i mars någongång.

Nu har jag typ bestämt mig för att köra hårdare bantning istället för denna långsamma process funkar inte på mig. Så mars/april är de månader då jag kommer köra hårt och nu ska jag klara det. Måste gå ner, må bättre, kläderna sitter bättre och livet känns lättare.
Nu kör vi!

Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: annaadias

Samma här. Jag måste ta i nu antingen eller. Mår inget bra, känner mig tung , kläder sitter tajt ingen ork ngt. Hoppas på att det blir bättre nu när man trappar ner med jobbet. Skönt att det går framåt med passet. Hoppas nu att ni äntligen kommer iväg. Kram på er

2011-02-09 @ 05:33:21
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: Ingela

För att komma igång skulle jag nästan behövt hat-Anna Skipper som står o förolämpar mig.. Du är så duktig!

2011-02-09 @ 07:51:37
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

anna: Tack =)

Vi får kämpa ihop i vår och till sommaren ska vi vara redo för Nigeria i våra smala kroppar haha



Ingela: Åh, jag hade dödat för att ha Anna Skipper eller en egen dietist hemma hos mig varje dag. En Personlig tränar och kock hade också varit toppen =)

2011-02-09 @ 15:39:34
Postat av: Mamma

Skönt att livet skall gå i gamla vanliga gängor.Jag håller tummarna för Felix så att alla papper ordnas och passet klart till semestern.Sorgligt att Ni måste åka till Tyskland! De pengarna behövs ju i Nigeria istället.

2011-02-09 @ 22:55:27
Postat av: Kerstin

Mamma: Nja, nu blev ju Henry sjuk igen, eller han var visst aldrig riktigt frisk...



Ja, passet är en lång och besvärlig historia och om det inte hinner bli klart till juni då får vi väl skjuta fram resan suck

2011-02-10 @ 19:00:21
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0