Torsdag...

Jag var på jobb idag igen och Henry på dagis.
Det har snöat hela dagen och ska göra det hela natten också. Varför blir man alltid förvånad när det börjar snöa? Det är ju fortfarande vinter. Men något inom en hoppas alltid att vintern och framförallt snöandet är över.

                                             

Jag tror det kommer dröja långt in i mars innan vi kan tänka att våren är här.

En timme innan min arbetsdag är över så ringer Henrys dagis. Henry är sjuk, han mår inte bra, han är varm och inte sig själv... F hade redan slutat så han hämtade upp honom.

Jag vet inte vad jag ska tänka eller om jag ska skratta eller gråta... Imorgon ska jag alltså vara hemma igen och vabba.

Det är något elakt och långdraget virus som finns här i Norsborg just nu. Många i Alicias skola har varit/är sjuka och på mitt jobb är det fler som är hemma än jobbar.

Ni får ha en trevlig fredag, här blir det alltså stugsittande hela helgen igen...



Kommentarer
Postat av: Ingela

Men troligtvis skickade ni honom för tidigt till dagis - har inte ni som regel att man ska ha en symtomfri dag? De virus som går är såna långsamma som tar tid att kurera sig mot verkar det som.

2011-02-11 @ 07:56:06
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Men han var så pig och kry hela onsdagen hmm men sedan bara vände det tydligen under torsdagen.

Usch för dessa dumma långvariga virus

2011-02-11 @ 21:43:06
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0