1/1-2011

Så vi överlevde 2010, hurra!!

Idag vaknade vi vid 10.00 typ. Skönt att sova ut men nu har jag blivit förkyld och sådär. Men det är mitt eget fel, inga frukter och vitaminer på en vecka...

Vägde mig idag och fick ingen chock direkt men det är klart att jag är besviken på mig själv! Men inget att gråta över, nu är det nya tag. Nytt år och nya tag!

                                              

Tänkte försöka gå ner 2kg/månad, långsamt och försiktigt i kombination med träning.

Idag stegade jag upp på min dammiga träningscykel och cyklade i 30 minuter på programmet Fat Burn. Efteråt gjorde jag olika magövningar m.m. Nu ska fläsket bort!!

Det jobbiga är att vi har mängder av godis, glass, chips och kakor kvar hemma... Ska försöka äta lite då och då men ändå samtidigt gå ner.

Ska ladda ner Jilian Michaels program igen och kombinera olika träningsformer så det blir roligare. Lördag, söndag, tisdag och torsdag har jag tänkt träna.

Nu ska jag fylla i min nya kalender med alla viktiga datum m.m.

Slappedag, aaahhh

ha en skön lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0