Fredag-lördag

Hej mina trogna läsare =)

Igår var det ju fredag och det är alltid nice. Jag slutade sent, handlade sent och hamnade i säng sent. Jag kollade på film och åt hemmapoppade popcorn, gott



"127 hours" är en verklighetsbaserad film. Den handlar om en äventyrlig man som klättrar i Grand Canyon och ramlar ner i en spricka och fastnar med armen.
Vill inte avslöja för mycket men den var bra tyckte jag, spännande och lite äcklig---

Idag sov vi länge, gick upp vid 10.00. Det tråkiga med att sova länge är att dagen går så fasligt fort. Idag tvättas det mycket, jag har tränat och fyllt i en ansökan och kopierat bilagor åt Felix. Hans ansökan om provisoriskt främlingspass är på gång.
Jag är rädd att detta kommer vara en segdragen process, tänk om inte hans pass blir klart innan vi tänkt resa =/
Jag vill ju resa till sommaren, vill inte behöva skjuta upp det ännu längre...

Nu har Knut äntligen kört julen ut härhemma. Men nu ser det så tomt ut =/

Mitt nyttiga liv går riktigt bra. Jag känner mig redan starkare, piggare, mindre irriterad, gladare och har mer ork. Det syns dessutom lite och känns bra i kroppen.
Hitta balansen kommer vara svårt, äter ju mindre nu för att gå ner men ska försöka hitta mellanivån när jag är klar.
Jag kommer inte skriva vad jag går ner utan hur många kg jag har kvar. Min officiella vägning blir vid månadsskiftet då mitt mål är 2 kg/månad.

Nu ska det ätas mat härhemma, lördagsgodis har vi redan ätit, mumsigt.

Kämpa på därute, ha en fortsatt härligt helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0