Lördagens upptåg

Nja, vi gjorde väl inte så fasligt mycket. Tränade med Jilian Michaels, tufft men effektivt.

Vi gick en promenad bl.a. till biblioteket där vi lånade några böcker. Nu ska jag bara ha lite tid över för att läsa dem =)

                                          

Nu har jag mentalt förberett mig och min kropp för en förändring av mina matvanor. Imorgon ska det bli ändring med regelbundna måltider, bra och nyttig mat och träning 4ggr/vecka.
Jag hatar vad jag väger nu och hatar hur jag ser ut.
Det är mina tankar och vad jag tycker, vet att vissa säkert tycker jag är löjlig men stoppar jag inte det nu så väger jag minst 10 kg till innan sommaren...

Kämpa på allihopa som håller på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0