Söndag och mina 17 dagars ledighet är snart till ända...

Har det verkligen gått 17 dagar? På något sätt känns det som jag har varit ledig länge men imorgonbitti när jag väl är på jobbet igen så kommer det kännas som om jag precis gick därifrån.

                                  

Vi som har lagt oss efter 00.00 varje kväll och sovit till runt 10.00 varje morgon ska nu börja lägga oss tidigt igen och gå upp innan 06.00  *snarrk*

Det känns ändå ok att komma tillbaka till normala livet för vi blir så sega, äter oregelbundet och har inga rutiner då vi bara går hemma såhär.

Snöm har börjat smälta här och gångbanorna är i princip helt snöfria, men vintern kan väl inte redan vara över?? Nej, det kommer nog mer snö snart.

Ni får ha en bra arbetsvecka allihopa!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag som är kvällsmänniska är alltid uppe alltför länge och sover länge om jag får. Hoppas ni hittar tillbaka till rutinerna snart. Ha en bra vecka! :)

2011-01-09 @ 20:51:23
Postat av: Kerstin

Madde: Och jag är en morgonmänniska, är så trött om kvällarna. Lägger mig hellre tidigt och går upp tidigt, i vanliga fall

2011-01-11 @ 21:44:07
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0