Thank God it´s Friday

Och snacka om att jag känner mig sliten... Jobbet, vädret, kylan och tidiga morgnar tär på min späda (?) kropp.
Nu har vi två dagar på oss att sova ut, riktigt länge ska jag sova i alla fall.

Här har väl inte hänt så fasligt mycket torsdag och idag. Har faktiskt inte kollat på film, har 8 stycken som väntar på att bli sedda. Så mycket film, så lite tid =)

                                              

I helgen blir det lugnt, ska planera lite och fixa lite som bara ligger och trycker. Saker man inte hinner med i veckorna.
Ev. ska jag och F ut och äta kinamat imorgonkväll. Jag har inte sagt något till F, vill att det ska vara en överraskning typ om vi nu kommer iväg. Han har träning 16.00-18.00 och kommer säkert vara trött när han kommer hem.
Men F kan väl inte tacka nej till barnfi tid med mig och kinamatsbuffé??

Maten har det blivit kaos med, jag har gjort kaos med den. "Äta den choklad, inte tillåtet den men jag är en sucker for the sweeties". Fan också och så gick det så bra för mig. Jag skyller på vintern, det tunga jobbet men jag har tränat i alla fall, något litet varje dag.

Ni får ha en trevlig fredagkväll och en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0