Helgens eskapader

I lördags drog vi till Andys lekland i Sickla. Vi hade en kupong, 2 barn betala för 1 annars hade vi aldrig gått dit.

140kr/barn är rena rånet tycker jag. När barnen kan leka gratis ute på roliga lekplatser istället. Men nu fick vi det billigare och nu har vi varit där. Det var väldigt stort och fint i alla fall.

                                                 

Idag har vi bara tagit det lugnt. F sitter nu på tåget till Göteborg där han ska vara hela veckan, fram till lördag. Hans lag är med i Gothia cup.
Det är redan tomt utan honom men vi ska klara detta =)

Jag har sagt till barnen att vara extra snälla nu när jag är själv med dem. Henry har ju en tendens att försvinna hem till kompisar utan att säga till... Han älskar att vara ute på gården eller så är han hemma hos kompisar. Alicia däremot är en stugsittare, hon kan vara ute en timme men sedan vill hon vara hemma.

Ja, så det var vår helg. Ikväll ska jag försöka lägga barnen till 20.00 men det blir inte helt enkelt. Imorgon ska de upp vid 06.00.

Ha en bra arbetsvecka vi som jobbar och njut av semestern ni som är lediga!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas veckan utan E går snabbt! Andys är sinnesdyrt, vi utnyttjade en kupong vi fick av dig - gå tre betala för två. I Malmö kostar det 110 kr per barn (vill jag minnas) men mina barn tyckte inte det var skoj, de börjar kanske bli för gamla? Simon som är sju tyckte dock det var skoj. Busfabriken i Helsingborg är ju mycket mycket större och roligare tycker barnen och tydligen ska de bygga ett sånt i Malmö =)

2011-07-20 @ 00:14:27
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Veckan går ju urlångsamt =(



Här kostar det 140kr för barn över 1 meter, skitdyrt. Mina barn tyckte det var jätteroligt och var helt vilda.



Dina två äldsta barn börjar nog bli för gamla för sådana barnsliga ställen =)

2011-07-21 @ 21:50:37
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0