Lördagshetta

Barnen driver oss till vansinne!

De bråkar konstant och ofta blir det "slagsmål" typ... Tråkigt för oss, önskar att de kunde umgås med varandra utan detta ständiga bråkande.

Idag åkte vi till stan och Kungsträdgården där de har "STHLM street festival" hela helgen.
Barnen bråkade innan vi ens hann sätta oss i bilen, i stan, när vi skulle hem och när vi väl var hemma.

Aldrig nöjda, ständigt sura miner och ständigt "jag vill ha" och "nej det var inte den/det m.m. jag ville ha" *puh*

http://www.stockholmstreetfestival.se/

Klicka in på länken och läs mer om festivalen.

Det är en massa gatu artister från flera delar av världen som uppträder. Vi såg en bolltrixare från Argentina, en clown med trix från Portugal, en "bucket" trummis från Brooklyn NY och en tråkig trollkarl från Göteborg. Han var så tråkig att vi åkte hem mitt i...
Egentligen skulle Talang vinnaren Charlie Caper uppträda men han hade brutit armen =(

En härlig sommardag och suveräna artister, vad mer kan man önska sig?

Ha en fortsatt härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 15:36:16
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0