Måndag och tillbaka till vardagen

Ja, så var jag inne i vardagen igen med tidiga morgnar och jobb. Det känns helt ok, trivs ju på jobb så det är inga problem för mig att jobba. Men vi har ett ganska jobbigt utskick, en katalog åt alla hushåll så det blev en del lådor med post, jobbade över 45 minuter...


 Barnen är dock lediga i veckan för pappa F ville ha de hemma. Han kanske ångrar sig nu då de bråkat hela dagen =)


                                                   


Ställde mig på vågen imorse och fy fan säger jag bara. Jag väger lika mycket som jag gjorde efter jag hade fått Henry =(

Så nu är jag igång med nyttigare vanor och träning. Jag tränade idag och brände ca 300 kalorier med "biggest looser" skivan och min guru Jilian Michaels.

Jag har bestämt mig för att äta normal middag men dra ner på frukost och lunch. Alltså lättare frukost och lunch. Jag är så trött på hur jag ser ut, inget passar, allt spänner.

Har redan träningsvärk och är helt ur form men nu ska det tränas.

Ha en trevlig vecka alla semesterfirare och kämpa på alla ni som jobbar


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker Felix skall låta barnen gå iväg till fritids. Han behöver själv lugn och ro, när han är sjukskriven .

2011-07-11 @ 22:09:43
Postat av: Ingela

Ojojoj, du kommer ha grym träningsvärk - både hennes pass o tillbaka på jobb, men vill man bli fin får man lida pin!

2011-07-11 @ 23:38:07
URL: http://www,ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

mamma: Tycker jag med men han är svår att övertala...



Ingela: Träningsvärk oh yes, men nu verkar det börja avta.

2011-07-13 @ 18:18:33
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0