Onsdagen är här, jippie

Inte för att det är någon speciell dag men nu är det bara två dagar till helgen =)

Veckan har varit lugn på jobb, vi slutar 12.30-13.00 varje dag och då tar vi det lugnt. Skönt att kunna ha det så ibland.

Här händer inget speciellt just nu. F är fortfarande sjukskriven så barnen är hemma om de har lust vilket de oftast har hehe.
Nu är det de sista två dagarna för Henry på dagis. På måndag blir han ett fritids och skolbarn. Mina barn börjar bli stora nu.

Jag har sett lite filmer som vanligt



"The veteran" är en brittisk film som handlar om en soldat som kommer hem från Afganistan och vill bara ha lugn och ro. Tyvärr bor han i slummen och folk vill att han ska vara med i deras gäng och hjälpa de på olika sätt. Så tyvärr blir han indragen i saker han helst inte vill göra.
Den kunde varit bättre men den var inte dålig.



"Blue crush 2" är en riktig surfarfilm som innehåller härliga scener, kärlek, bråk och vänskap. Jag tyckte om den och människorna var härliga. Jag har dock inte sett 1:an.

Just nu har vi varmt häruppe med skinande sol. Barnen är ute på gården och leker, F spelar Xbox och jag sitter här =)

Ha en fortsatt härlig vecka

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack detsamma! Saknar er med! =(

2011-07-28 @ 09:29:31
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: =(

2011-07-29 @ 17:54:11
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0