Stoppa tiden!!!

Det kan inte ha gått snart fyra veckor sedan jag gick på ledigheten, hur kan det ha gjort det?

Ok, vi har gjort många roliga saker, varit i Tyskland, Skåne och hunnit ha långa sovmorgnar men ändå kommer ångesten över att det snart är jobbedags. Men men det brukar lägga sig så fort man är på jobb och inser att så är livet. Min lön betalar räkningarna och jobbar gör jag för att vi ska ha råd att leva livet =)

Igår hade jag och gubben en underbar kväll. Vi åt kinamat på Tom Yum Buffe på Heron City, mycket gott. Sedan var vi och såg Transformers 3 i 3D.



Inte min slags film men det var coola 3D effekter. Men jag började fundera på annat, gäspa m.m. haha.

Idag har vi slappat, åka och handlat ny hemmatelefon på Mediamarkt och utnyttjat våra gratis värdemenyer på McDonalds.
Vi fick ersättning för att de hade gjort helt fel på vår beställning genom Drive thru sist vi åt där men som vi först upptäckte hemma. Vi fick två gratis plus värdemenyer inklusive två glas, bra bra.

Henry har klippt sig idag, finally.









Ha en fortsatt trevlig vecka!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Söta söta söta barn!

2011-07-12 @ 13:34:23
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: =)

2011-07-13 @ 18:20:42
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0