Hågelbyparken



Idag hade vi tänkt åka till stranden men temperaturen ligger strax under 20 grader och det är lite blåsigt så vi ställde in det. Istället stack jag och barnen till Hågelbyparken vilket är ca 5 minuter med bil härifrån.

Det är en stor park med mycket plats till att ha picknick och lekar. De har även en massa djur som grisar, får, getter, kaniner, höns och hästar som vi fick klappa på. De har även en stor, fin och modern lekplats med en massa annorlunda saker på vilket barnen gillar.

Nu är vi hemma, jag håller på att göra köttfärspaj och sedan blir det till att storstäda lite. Vi har inte städat ordentligt på tre veckor för att vi inte orkat helt enkelt =)

Filmkväll varje kväll nu när jag är ledig och det gillar jag.

Ha det gött

Imorgon ska vi till Sydpoolen vilket är ett äverntyrsbad men barnen vet inget ssscchh det är en hemlis

Kommentarer
Postat av: mamma

Är det inte bättre att se tiden an och resa till Nigeria nästa år. Mycket kan ha ändrats till dess. Många fina bilder på barnen - roligt att se!

2011-06-14 @ 18:07:48
Postat av: Kerstin

Det bästa är kanske att se tiden an eller att F åker ner själv och hälsar på?!

Vi får se hur vi gör

2011-06-15 @ 16:45:29
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0