Söndagsinlägg

Igår var det dags för kryssning!



På kvällen satt vi på övre däck och solade och drack lite drinkar och öl. Härlig sommarkväll!



Härligaste och underbaraste familjen Engblom!







Vår härliga familj.

Barnen var som barn är... Ibland lyssnade de inte alls, sprang iväg, försvann men det gick ändå ganska bra.
Idag satt vi mest och spelade kort hela hemresan, trevligt!

Engbloms åkte hem efter kryssningen. De vill ha en dag hemma vilket är helt förståeligt. Men vi saknar de redan. Dagarna går alldeles för snabbt och det känns om jag knappt hinner umgås med dem innan det är dags att åka hem igen =(

Vi har haft det jättetrevligt och roligt! Hoppas det inte dröjer länge tills vi ses igen.

Jag börjar nu fundera på Skåneresa till sommaren. Ev. åker vi ner en vecka i slutet av juni. Jag vill först ha Tysklandsresan och passet ur vägen. Först då kan jag känna mig lugn och tänka på annat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0