Filmer

Jag såg någon fransk film för några dagar sedan. "Bortom varje tvivel" heter den och är gjord 2010. Jag hittar inte trailern till den på www.youtube.se 

Den handlade om två poliser som blir falskt anklagade för att skjuta en politikers son men i själva verket var sonen både skjutgalen och hög. Nu kämpar de på att få fram bevis.
Den var helt ok, lagom spännande. 




"The american" med George Clooney. Jag blev lite besviken. I början av filmen är han i Sverige men åker sedan till Italien och är där resten av filmen. Naturscenerna är jättefina men själva filmen och handlingen är tråkig. Han är vad jag förstår en vapenhandlare, gör sina vapen själv.

 



"Drive angry" med Nicholas Cage. Ibland gör Cage fantastiska filmer men ibland riktiga bottennapp. Filmen är overklig, består av skjutande, snygga bilar och en massa dödande. Jag blev besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0