Fredagkväll

Provtagningen idag gick snabbt, smidigt och bra. Två provrör blod plus lite till fick jag lämna.

Sjuksköterskan undrade hur jag mådde och jag beskrev min ständiga trötthet, yrsel/tomhet i huvudet och liknande. Hon sade att det kan vara en brist på något ämne, eller lågt och högt blodsocker.

Så nu är det bara att avvakta och vänta på samtal från läkaren (om proverna visar något vill säga)

Någon sade till mig att proverna säkert inte visar något och att det säkert beror på åldern. Men det vill jag inte tro, 31 år gammal och har besvär som beror på ålder. Det skrämmer mig om det nu skulle vara så.

Igår började jag se en film

"Tron legacy" är en film som vi började se igår men jag somnade. Tänkte se fortsättningen ikväll, hoppas vi inte somnar idag då...

Idag har det gått åt helvete med mitt viktprojekt. När jag kom hem har jag ätit en halv muffins, ostbollar m.m. Men men jag ger inte upp nu utan tar nya tag och hoppas motivationen infinner sig igen.

I helgen ska jag och Alicia shoppa lite kläder. Sedan ska vi till Heron City och fira deras jubileum. Eric Saade och The Moniker ska uppträda. Det lär vara packat med folk.

Mitt öra känns lite lite bättre efter att jag använt sprayen i ett dygn, ska fortsätta och hoppas det släpper helt.

Trevlig helg allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0