Måndag-tisdag

Första veckans vägning visade på  -1.7 kg, ett otroligt bra resultat. Trots at jag åt paj m.m. på lördagen.

                                             

Så denna veckan vill jag gå ner minst 3hg för att vara på rätt spår, hoppas det fortsätter neråt. Jag är hungrig om kvällarna men inte sugen på något gott.

Jag ska klara det här och denna gång ska jag göra mitt absolut bästa för att hålla vikten. Väga mig en gång i veckan, fortsätta med träning och matscheman. Undvika gottigheter. Det känns bra nu men när den där mörka och kalla hösten kommer då släpper jag allt, varför?!

Nu ska jag kolla bloggar


Just det, nattvätandet. Alicia har nu kissat i sängen två ggr på 24 nätter medans Henry är uppe i åtta nätter... Henry har blivit sämre på sistone medans Alicia faktiskt är enormt duktig.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tråkigt att Henrys vätande kommit tillbaka. Ali är dock två år äldre ju.



GRATTIS till viktminskningen! You go girl! Men lägger du dig hungrig?

2011-03-09 @ 08:20:19
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Jag Henrys vätande är tillbaka och det är nu varje natt...

Jag lägger mig hungrig. Är ofta hungrig på kvällen, äter frukt men det hjälper väl sådär.

2011-03-10 @ 21:33:57
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0