Måndagsinlägg

Veckans vägning, två veckor in i projekt Beach 2011 och vågen visade på -1,1kg jippie
Totalt har jag alltså redan gått ner 2,8kg, på två veckor =)

Så denna vecka är mitt mål 2hg ner men jag kör på som vanligt så får vi se vad vågen visar nästa vecka. Jag är glad att min möda ger resultat och jag känner mig motiverad till att fortsätta.


Förebilden

I helgen har jag deppat ner mig, speciellt igår. Jag satt i soffan hela dagen när jag borde gått ut med barnen i det fina vårvädret.
Det bara kommer över mig denna deppighet. Allt känns plötsligt menlöst, tråkigt och inget känns roligt. Har aldrig haft sådana här deppiga dagar förut.

Är det åldern? Är det kanske att saker aldrig blir som man tänkt sig? Eller är jag bara trött på att varje dag ser likadan ut?

Jag behöver kanske komma iväg på någon aktivitet regelbundet. Göra något jag tycker är roligt. Kanske börja plugga, en kvällskurs?





Kommentarer
Postat av: paula

jag tycker du ska göra någonting för dig själv. någon kvällskurs som du sa eller börja träna på gym eller simma. någonting bara för dig.

2011-03-14 @ 22:47:37
Postat av: paula

jag tycker du ska göra någonting för dig själv. någon kvällskurs som du sa eller börja träna på gym eller simma. någonting bara för dig.

2011-03-14 @ 22:47:52
Postat av: Kerstin

paula: Ja, det ska jag göra. Ska fundera på något som jag vill göra och sätta igång =)

2011-03-16 @ 21:43:04
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0