Onsdagkväll 2/3-2011

Halva arbetsveckan förbi och då ser jag ljuset i tunneln, två dagar kvar till helgen.

Jag hade ju lite dåligt samvete för att Alicia skull gå på fritids hela denna veckan, då det är sportlov häruppe. Men det har jag absolut inte längre för de gör ju roliga saker varje dag. De har åkt pulka, varit på en simhall och varit på Naturhistoriska museet.
Jag tror inte vi hade gjort så många aktiviteter om vi bara varit hemma.

                                              

Igår när jag nattade barnen så slocknade jag, redan 20.00 och sov hela natten. Sov alltså i nästan 10 timmar, sjukt länge men det behövdes antagligen. Men jag hade gärna velat slappa i soffan framför något tvprogram.

                                                 

Tredje dagen på mitt viktprojekt och det går riktigt bra. Jag tänker inte ens på att jag äter mindre frutom på kvällarna då hungern sätter igång. Jag försöker döva det med frukt och dietcoke men det hjälper föga till. Men men vill man vara smal så får man offra kvällsfikan och de där extra mackorna =)

Just nu dricker jag en äcklig cola, Freeway zero från Lidl. De hade ingen riktig cola när jag var där och var tvungen att köpa denna. Blää

Ja, annars händer det väl inte så mycket här. Jomenvisst idag var det en sådan där "förvår dag" där solen sken, snön smälte undan så sakteligen. Det var verkligen underbart att se och känslan av att det snart är vår på riktigt är härlig.

Ni får ha en fortsatt rolig arbetsvecka!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skräpcola, blärk! Du är duktig, jag har så svårt att motivera mig - det borde ju egentligen bara räcka med att titta i spegeln men jag har konstant hunger! =(

2011-03-03 @ 13:04:52
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Ja, hungern är jobbig men jag försöker att inte tänka på den. Motivationen för mig är att det snart är vår och sommar och att jag vill se bra ut (bättre?) tills dess.

Nu har jag riktig cola zero härhemma =)

2011-03-04 @ 21:26:18
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0